Rainy day

Idag är solen som bortblåst, inge jeansshorts och linne idag inte, SUCK!
Näe, istället ööser regnet ner och förpestar denna dag!
Japp, jag är bitter, väääldigt bitter! ;)

Vi har pga av regnet passat på att storstäda idag, de behövdes juförsig.
Jag har även ÄN EN GÅNG röjt upp i mitt skrotrum som ÄN EN GÅNG vart täckt av kläder, på golvet!
Jag är inte bra på att hålla ordning med andra ord :P
Men nu är de fiiint och vår/nya/favoritkläderna hänger fint på klädstången
och resten är upphängt och vikt i garderoberna, sköönt!
Ska även slänga ut en massa på tradera igen snart, för jävla drygt egentligen,
men skönt att bli av med lite! :)


Nu sover alla mina 3 killar, liten, stor och hårig ;P
De är knäpptyst härhemma och de mina vänner är det inte ofta så nu sitter jag här och njuter en smula ;P


I brist på annat lägger jag upp bilder på tre bilder från majas alfabet, som hänger på W vägg :)
(inte för att de känns så passande (VÅR) just precis idag, men ändå :P )



Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som att ni har samma tråkigt väder som vi!

2010-05-23 @ 16:19:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0