Anslagstavla

                                                Före (hittade bara en gammal dålig bild på ett annat likadant fönster)


Efter


(jag orkade dessvärre inte snygga till skriften och ta bort "suddet" på tavlan innan jag knäppte :P )

Såå, dehär är alltså "projektet"! :) 
Vi hade ett fönster med trasiga rutor som stod i garaget och inte gjorde någon nytta.
Så jag kom på idén att göra en anslagstavla för längesen men de har inte blivit av att jag tagit tag i det.
Men nuså! :)

Ett tips till er som har ett sånthär fönster stå mot en vägg lr något sånt är att dela på de
 (båda våra har man iaf kunnat dela, bara skruvat isär dom).
Då får man för de första två sen är dom inte lika tunga och klumpiga :D

Så gör du:
Ta bort glaset
Slipa bort gammal färg
Måla
Såga till 3 st rutor som passar i rutorna i ex Plywood (de använde vi)
Måla rutorna med tavelfärg
Limma dit rutorna om det behövs
Foga framtill runt kanterna
Gör önskad korg utav hönsnät

Klaaart! :D


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Du har något roligt i min blogg ;)



kramar

2010-11-27 @ 19:09:41
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: louis vuitton outlet

If you are talking about the future, and if you say, "when pigs fly" about something, then it means that you think it will never really happen.

2010-12-10 @ 07:31:17
URL: http://www.louisvuittonforsale.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0