Helsingfors



Här står jag i Helsingfors på lördag runt 12.oo efter att ha ätit någon jätte konstig maträtt som var någon blandining utav osockrad munk fylld med hamburgare, sallad, strimlad skinka & ketchup, jaaa, de låter väl smaskens? ;P hahah. Halva gick i iaf då min bakismage skrek efter något ätbart :P Om vi hade vetat bättre hade vi gått 5 min extra och kommit till Centrum där vi istället hade kunnat avnjuta Mc Donalds, pizza buffé lr varför inte sett Ozzy Osbourne som hälften utav våra jobbarkompisar fick göra!! Meeen, nu gjorde vi inte de, visste bättre alltså! :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

lät ju jättegott det där du.. :) Vadå Ozzy? På riktigt? var han där och spelade och passade på att äta på donken? hehe.. efter två på torsdag eller fredag! Vill inte ha mina vilddjur med mig.. :) Marangoni? Fredag? 14.15? kram

2010-09-14 @ 07:55:03
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Fia

Kan ni inte ta Maragoni lördag 14.15 istället så kan jag få hänga på?? Kramar

2010-09-14 @ 09:57:40
Postat av: Kattiz

Ni får i alla fall inte ta torsdag efter 14 för då är de mina ;-)

2010-09-14 @ 13:05:18
Postat av: Anonym

alla frågar vart du har köpt dittan och dattan.. och självklart kan jag inte vara sämre själv, vart har fröken köpt sin jacka? den var ju gööörsnygg!!



2010-09-14 @ 20:55:00
Postat av: Life of Fanny

Gud så snygg outfit!

2010-11-07 @ 15:22:02
URL: http://flanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0