long hair


Jag ser så sliten och äcklig ut just nu så föröker dölja de genom en
"hej jag gör mig inte på kort så jag fular mig pose" av något slag :P haha



Idag hämtade M W och G upp mig på jobbet för att sedan åka direkt till Marcus föräldrar
för att fira M´s mamma som fyller år imorgon! :)
Mia hjälpte även mig med att sätta i löshår, de blev superbra, tusen tack Mia! :D
Satte i några extra som jag kom på att jag hade när jag kom hem bara
så nu Ääääntligen känner jag mig nöjd med håret, skönt! :)

Från de ena till det andra! Olyckor kommer i 3 brukar dom säga va?
Vattenskada (check), kraschad dator(check), repad och bucklad bil(check) !!!!!
Jag körde nämligen in i brevlådan i förrgår (påväg ner för våran infart, påväg till jobbet), hurra för mig!!
Trodde därimot inte att det var så farligt då jag trodde att brevlådan bara stötte imot fönstret.
Såå när jag sen kom hem från jobbet, hade varit hemma en stund hade jag och M ungefär en sånhär dialog:
M: De var ingen dååålig repa du har gjort de är ju värsta bucklan också !!!
S: vaaa? den stötte ju bara i fönstret. (jag hade nämligen inte äns kollat Om de ev hade blivit någon repa)

Går ut till bilen . . .

S: määääääääh, dedär kan iiiinte vara jag, brevlådan kan ju lixom inte plötsligt ha hamnat dääär nere,
den stötte ju i fönstret juu. Dedär måste ha hänt innan.
M: Sofie, de är blått i repan (våran brevlådan är blå).
S: Aaaa, fast . . näääääe, hur fan gick de till dåå ???

Mmmmmm, kan väl erkänna nu såhär i efterhand att de såklart var jag, men huur fattar jag fortfarande inte :P

Nä nu får de vara nog, efter regn kommer solsken, har jag hört ?! :P


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken otur ni har :( Peter hade dödat mig om jag repar/bucklar bilen ;P haha. nä jag skulle nog knappt våga säga nått :D

2010-09-08 @ 21:52:32
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Mia

haha, pucko!!! ;)

2010-09-08 @ 21:53:32
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tog ett betongfundament med hela kofångaren på min bil. Om ni inte redan har anmält skadan till erat försäkringbolad, så ligg lågt. Ni mister en massa bonusar i och med skadan. Jag känner en kille som gjorde lackningen åt mig, och det blev riktigt bra. Hör av dig om ni vill ha nummret. Mvh Emma

2010-09-09 @ 07:52:56
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Postat av: Fia

meeeeeen Soooofie gud så fin du är i huvudet nu daa!! Jag viiiill med ha lösis :) så sugen! Puss

2010-09-09 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0