God morgon

Snacka om att jag är utvilad, lite föör utvilad kanske ! :P
Jag somnade innan 22.oo igår kväll efter att jag somnat i soffan till filmen vi skulle kolla på 
och M kom åh väckte mig vid o9.3o idag :P
Så nu har vi nyss ätit frukost & snart ska jag baka en kaka som vi ska ta med till M´s föräldrar
för M´s lillebror fyller år idag :)


William och M´s mamma ringde igårkväll och skulle säga godnatt
men när han pratade med mig och Marcus blev han jätteledsen och grinade: maaaaamma, paaaaaappa.
Skruuuuuutten, han brukar inte bry sig så utan han brukar bara babbla på om allt möjligt
men juförsig så har han bara sovit borta i 2 nätter på rad 1 (kanske 2 gånger?!) förut & det var ett tag sen sist.
Vi längtar iaf efter honom härhemma & det ska bli skönt att få hem honom igen :)


Happ, imon är det jobbvecka igen !
Förra veckan var Annsi hemma hela veckan och jag & Malin var själva, vi hade typ fullbokat mån-tors !!
Det blev 12-timmarsskift & fullt ös måndag, onsdag & torsdag & vanlig dag tisdag & fredag för min del.
Vi var båda så glada att det snart var helg i fredags då vi båda var heelt slut :P haha
Men imon är Annsi tillbaka och jag jobbar bara mån-tis-ons sen åker ju vi på torsdag så de känns braa :)


Krullisen hjälpte mig att baka i veckan, han fick äran att slicka på vispen, gissa om han gillade de ?! :P haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0