Livstecken !!

Hallihallå !! :)

Tänkte mest slänga in ett litet livstecken & upd lite ! :)
Jag har haft en riktigt trött/depp/slöperiod och därför har jag inte heller bloggat.

Vi har också lite därför efter myyyycket strul tillslut, igår, bokat en resa till Spanien - Fuerteventura
för att komma bort och bara vaaara, jag, Marcus & William, vi åker på torsdag !! :D
Sooom jag längtar, de ska bli så uunderbart !!

I helgen är jag och M barnlediga.
Marcus föräldrar bad om att få låna W fredag till söndag så igår drack vi lite vin/öl
& idag har vi hållt på för fullt härhemma.
Marcus har röjt upp lite på baksidan, klippt buskar m.m & jag har städat
& gjort fint på hela altanen
och ställt fram bord och stolar, vi sitter ute nu & strax ska vi premiärgrilla, mmmh :)
Ska försöka mig på att göra egen bea också, får väl se hur de slutar,
har inte gjort de sen jag gick restaurangskolan :P haha


Förövrigt kan jag väl inte komma på att det har hänt något speciellt,
dagarna ser väl mer lr mindre likadana ut :P


Slänger in en bild på gobitarna William & Alicia från förra helgen.
Alicia sitter åh läser för W:P


Kommentarer
Postat av: Fia

Äntligen ;P

Ha en underbar resa nu och så kan du bjuda på nån bild på eran fina altan sen nån gång =P

Kram

2011-04-16 @ 20:59:14
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Sara

men åh vilket lyx, men de kan ni väl vara värda :) så njuuuuut :)

2011-04-16 @ 21:50:45
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud vad härligt och få komma iväg:D Låter helt underbart:D Hoppas ni får en riktigt härlig resa:D

2011-04-18 @ 11:37:30
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0