Loppissöndag

Tjollahej !!

Idag tog jag med mig unge och hund & hämtade upp Sara efter lunch för att åka på loppisrunda !
Var jättelängesen jag var på "en riktig loppis" och jag såg fram emot att fynda lite . . .
Det började med att W blev flyyyförbannad och sur såfort vi kom utanför bilen,
han skulle bli buren & jag vägrade bära, jag gav mig INTE och inte han heller.
Det slutade med att han låg på en gräsplätt, surade & stortjöt.
Där fick han ligga och gorma tills han gormat ur sig & glömt varför han gormade ungefär
för då gick de plötsligt över & vi kunde äta lite i "lugn & ro" :P UNGE !! :P
Det var jättemånga bord & man kunde säkert ha fyndat en hel del
men med en förvirrad hund i ena handen och en klåfingrig unge i andra är tankarna någon helt annanstans
så för mig blev det inte ett enda fynd !! :P

Hemma igen kom Emma & Henrik för en snabb kopp kaffe innan dom skulle vidare
& några minuter efter att dom lämnat huset kom Bella med barn :)
William tycker dock inte om Dean då han får snytingar utav honom hela tiden :P haha
Så det var ett jäklans liv härhemma, tur att vi är vana, man kan lixom prata sig igenom skriken endå ;P
Lite kaffe & kakor senare åkte dom hem & hem kom Marcus som jobbat 12-timmars.
Blev lite brådis med maten så det fick bli tacos
& efter maten satte jag mig och kikade igenom en SÄCK med små mini barnkläder som bella kom med,
kläder som hon fått/fått låna utav oss förut m.m.
Jag som just gjorde mig av med massa, nu fylldes det ju på igen :P
Sparade lite & rensade ut en kasse till M´s jobbarkompis, får se vad jag ska göra av resten, jösses !!

Nu ska vi bädda ner oss och kolla på film :)
Hoppas att ni haft en bra helg ! :)

Bråkstaken igår ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske en till liten bebis :)

2011-08-30 @ 12:17:23
Postat av: Anonym

Här är en blogg för er mammor. Skulle ni NÅGONSIN kasta så mycket skit på din egna dotters "vänner" när hon redan är ensam? Läs kommentarerna..



http://centerpieceful.blogg.se/

2011-08-30 @ 14:57:45
URL: http://centerpieceful.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Gillar du tävlingar? Kika då in i min blogg där du just nu har chansen att vinna bland annat: en Freebra, smink ifrån märket MAC, Zumba DVD, smycken, skönhetsprodukter, iPhone skal, underkläder, elektronikprylar och en massa annat roligt!



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-08-31 @ 14:58:40
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0