William

Slänger in lite "kunna gå tillbaka och kolla noteringar" om W :P

Han säger: Som sist jag uppdaterade lite så babblar ungen konstant !
Jag märker att han tar efter mkt som just Jag säger, uttryck & sånt.
Ex på vad som kommit sista veckan:
Jag brukar ofta säga tex: tack gubben lr hej älskling lr nämen förlåt gubben osv.

Nu har han börjat härma mig.
Häromdagen råkade han vara i vägen så att jag snubblade till lite
då sa han: föölåt gubben :P haha.
Lr när han fått något sista dagarna så säger han: Taaack ääälsskliiin :P
Haha, de låter så gulligt !

Han gillar: Det enda som gäller just nu är bilar, bilar bilar ! Helst Carsbilarna men polisbilar är också en favorit.
Han parkerar dom bredvid varandra, leker i "garage" med dom åh kör omkring med dom & brummar :P

Han äter: Ingen ändring på hans enorma matrutiner än :P Han äter myycket mat :P
Fortfarande inget godis men chips lr ostkrokar (helst ostkrokar :P ) när vi har fredagsmys :)

Han sover: Senaste veckorna har vi inte varit lika noga med att lägga W på dagen.
Man märker att han inte behöver den sömnen på samma sätt som förut.
Han somnar på dagen om man lägger honom, vilket vi oftast gör men ibland får han vara vaken :)

Han ligger och babblar i snitt 1,5 timme vaarje kväll i sängen innan han somnar ??!! 
varpå han därimellan försöker sig på en massa bortförklaringar för att få lite uppmärksamhet :P hehe.

Övrigt: Inga framsteg på pottfronten !!
Han har gjort på toa 1 gång . . med mormor :P
Han kan därimot vara utan blöja i flera flera timmar utan att göra på sig
men när han bli kissnödig så kommer han och säger att han vill ha blöja
& vill INTE sitta på pottan lr toaletten om man frågar.
Han tar även av sig blöjan såfort han har kissat lr säger till att han vill att man byter om han har gjort nummer två
så han tycker ju att det är obehagligt såfort inte blöjan är torr (inte så konstigt kan man tycka :P ).
Men de kommer när de kommer :)


Krullisarna W & Vera håller fortfarande ihop också <3
(Kortet taget utav Veras mamma förra veckan)
W´s krull rycker dock imon om jag får ork att klippa han då,
nu har jag hållt mig borta från saxen länge pga av att alla tjatar att han ska ha lockigt men nu är de nog :P hehe.





Kommentarer
Postat av: sara

nu har jag kommenterat alla dina nya inlägg.. ;D men max o william verkar rätt lika, max vill INTE sova på kvällarna.. o han orkar va vaken en hel dag, men skulle vi åka bil eller vagn en dag han inte sovit skulle han slocka direkt så de är ju synd.. sen på dagis får han sova max 1 timme o de är egentligen för mkt, me han är jättesvårväct.. precis som att han behöver sömnen men sen är han vaken till 9 på kvällarna.. ligger oxå o snurrar runt o pratr i sängen, ibland ledsen men oftast bara vaken o dryg :D

2011-08-31 @ 22:45:17
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men gud så söt! Tack äääälskliiin måste låta hur gulligt som helst :)

2011-09-01 @ 07:55:58
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0