POMPdeLUX



Jag gjorde precis en beställning till W från POMPdeLUX !
Ni MÅSTE gå in där, de finns uuunderbara kläder, allra helst till tjejer !!
Jag gillar knapparna med stjärnor på som dom har få flera utav deras plagg (iaf på killkläderna)
& nu har dom nämligen rea, på allt, jättebra priser !!

Blev lite arg dock då jag i förrgår kväll hade klickat i varukorgen
men av någon anledning inte beställt
& nu när jag skulle beställa var hälften utav de jag vela ha slut, MORR !!


Kolla in denhär jackan, sååå söt !!
Om de inte var för att jag hade en typ likadan fast svart som väntar på att W ska växa i den
så hade jag slagit till på en sånhär utav att tveka !! ;P


Kommentarer
Postat av: sara

oj va billiga kläderna va, måste kika in där mer senare :)

2011-12-02 @ 13:38:56
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0