SANDVIK julklapp - Georg Jensen



Marcus fick dessa i julklapp ifrån SANDVIK.
Jag gillar dom riktigt mycket ! Enkla, stilrena & passar i vilket hem somhelst !
De är en "väderstation" & en klocka från märket Georg Jensen,
man kan ha dom på fot eller hänga dom på väggen.
jag gillade dom bäst med foten på :)

Skulle dock aldrig betala typ 800 kr STYCK för dom, helt sjukt,
vem köper en liten klocka för så mycket !!? :P

Antar att 90 % utav sandvikens befolkning även fått dessa :P
Va tycker ni om dom, va de en bra julklapp ? :)



Kommentarer
Postat av: isabel

tyckte dom var snygga ;)

2011-12-19 @ 21:18:55
URL: http://egobella.blogg.se/
Postat av: sara

de är snygga! men hur ska man se på väggen när de är så små :P vi (eller ja, peter) har inte fått våra, men hans mamma så vi satt innan vi såg ditt inlägg på hemsidan o kollade.. trodde de va en annan termometer, men de är ju faktiskt läckra, men skulle aldrig betala de priste för dom!

2011-12-19 @ 22:30:25
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina...men rätt illa om man tänker på alla pengar de ska spara och de som förlorat sina jobb...

2011-12-19 @ 22:31:57
Postat av: Marri

Jag som jobbar med att bära ut alla dessa HUNDRATALS paket inne på verket säger- NEJ. Jag hatar dom!! skrattar

2011-12-20 @ 14:27:27
Postat av: Jenny - Hugos mamma

Riktigt snygga!:)

Hoppas att ni får ett gott nytt spännande år!:)



Kram

2011-12-30 @ 10:19:08
URL: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0