Silver blir svart


Dom två svarta ljusstakar var silvirga från början,
jag sprayade dom för någon månad sen & vipps blev det ett par helt nya stakar
som fick flytta in på hyllan i sovrummet :)


Gookväller :)

Kom hem från jobbet för ca en timme sen och nu sitter jag stundvis själv uppe
då M sover en sväng innan nattskiftet och W SKA sova
men han har som vanligt 1000 olika bortfortförklaringar till varför han ska få vara vaken.
Som nu (och ca 99 av 100 andra kvällar) har han gått upp för att bajsa och de tar sin tid vill jag lova
för varje gång man frågar: har du bajsat klart nuu? så får man svartet: NÄÄÄ, bajsa mera ! :P
Han går ju säkert åh kniper hela dagen
enbart för att kunna tjäna några extra vakna minutrar på kvällen, uunge ! :P hahaha


Jaha, annars då, appropå bajs ! :P
Gordon fick kulorna och analsäckarna bortknippsade för två veckor sen !
Staaackarn va han hade ont & idag var Marcus tillbaka med honom för att ta bort stygnen,
lillskrutten :P
Det kunde ta en månad för hormonera(?) att gå ur kroppen
så vi får väl se om det blir någon bättre hund utav han
för fyyy buuubblan var dryg han har varit mot slutet ! :P


Hade inte så mycket roligare att komma med för tillfället kände jag :P haha.
De får räcka med lite bajsinfo ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0