4,5 timmars sömns = för lite

Igår efter jag stängt ner datorn hörde jag hur W började "krupphosta".
Jag gick in, tog upp honom, lindade en filt runt oss och gick ut i friska luften en stund.
Det var inte så farligt denhär gången, själva andningssvårigheterna gick över ganska fort
men efter de så var han bara väldigt väldigt ledsen titt som tätt.
Det gäller att veta vad han vill & göra Som han vill för hetsar han upp sig så blir "kruppen" värre.
Vi sattlåg i våran säng och kollade på Rorri, jag fick inte ens resa mig upp för att gå på toaletten
för då fick han panik.
Vi låg i sängen till 24.oo, jag låg åh tittade på honom nästan hela tiden 
och såg hur nära han var att somna flera gånger & huuur trött han var 
men när han känner att han håller på att somna så spattlar han med fötterna & gnuggar sig i ögonen . .
 Väägrar sova :P haha.
Vid 24.oo la jag honom i hans säng iaf, med dörren öppen.
Jag gick på toa och borstade tänderna, kröp ner i sängen och hade preeecis somnat (jag var tooktrött),
då blir han ledsen igen . . .
Hämtar in honom igen, han ligger åh sprattlar i 45 min, jag lyfter tillbaka honom & SEN somnade han
& jag somnade inte många minutrar efter vid o1.oo ungefär.
Jag var inte superpigg när klockan ringde o5.3o !!!! :P


Idag slutade jag 14.oo igen :)
Åkte till dagis för att hämta W, åkte hem, åkte åh handlade + hämtade ut paket från H&M (kan visa imon :),
åkte hem, M gick och la sig (knäppskallen hade varit åh fiskat efter ett nattskift, utan att sova innan ???!)
och jag & W satte igång med lite bakning & matlagning :)
Middagen bestod utav kycklingwook, guuud va de är gott!! :P & bakningen blev farligt goda "godiskakor",
kan skriva ut recept på dom imon :)
Nu har M åkt till jobbet och jag ska krypa till kojs snart, är tröööött!!


Hoppas att ni haft en finfin dag ?! :)





Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Hej på dig.

Men era stackare.

Hoppas han slipper den där kruppen snart. Vad beror den på o varför får han den?

Jag vill gärna ha receptet på kakorna. Är på jakt efter enkla recept på gott fikabröd, eftersom min prinsessa blir 2år på måndag.

Ha det bäst.

2011-02-01 @ 22:00:31
Postat av: Fia

Ja skorna är ifrån Nelly :)



Men fy så jobbigt det låter, stackars plutten att få sådär, hoppas det ger med sig snart. Och förstår att du blir helt slut som inte får sova som du ska heller...man går ju som runt i en bubbla när man ligger efter med sömn...

2011-02-01 @ 22:36:39
Postat av: malin

Sänder lite peppkramar!!

2011-02-01 @ 23:39:47
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

Hejsan ! :D

Har en tävling om ett iPhone skal som du kan vinna genom att besvara " Hur mkt tar iphoneskal.se i frakt? " :D

Haru du inte iPhone så kan du vara med och ge bort det till någon :D Som sen julklapp eller bara en present som alla uppskattar lxm :D



Va gärna med och tävla här: http://neow.se/?p=751 :D

Gratis är gott lr hur? :D <3

2011-02-02 @ 01:02:21
URL: http://neow.se
Postat av: Martina

Hejsan!



Vilken fin blogg du har :)



Det är så att jag driver en smyckes hemsida där jag säljer mina handgjorda smycken. Jag skulle bli jätteglad om du vill gå in och kolla och kanske skriva lite i gästboken :)



Jag har REA just nu och toppen erbjudande på namns smycken! Skulle vara super snällt om du vill kika in.

Tack// Martina

2011-02-02 @ 16:15:16
URL: http://martasmycken.cybersite.nu
Postat av: Erica´s mum

Trodde du käkade fisk eftersom M hade varit och fiskat;)

2011-02-02 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0