Bild nr 4 - En bild på en konstig tid i ditt liv



(nu har jag rotat igenom gamla datorn och hittat lite gamla kort så nu fortsätter jag med listan :P)

Svårt att komma på och välja ut någon konstig tid i mitt liv
men jag skulle isf säga att ett år innan denhär bilden togs ungefär,
tiden jag umgicks mycket med Evelina (på bilden) och compani, det var en konstig tid i mitt liv!
Försökte på något vis "att hitta mig själv" & hade vääärldens dåligaste självförtroende
efter att ha lämnat mitt första & inte speciellt bra förhållande något år innan.
Men, jag lärde mig väl något bra från den tiden också, de är någon mening med allt, antar jag :P hehe.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men fy!! Vad har manför hårfärg och kinderna hänger ner till bordet :)!

2011-02-06 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0