Gårkvällens :P



Enkel outfit på våran myskväll igår :)
Jag som brukar ta ta varje tillfälle i akt att använda högklackat
men i snökaoset som var så vela inte äns jag de :P hehe.
(ska även korta av mina örhängen lite, mätta inte när jag gjorde dom
och tycker dom är liiite för långa på mig :P )

Vi åt iaf på Mulligans! :)
Marcus tog Fajitaspanna och jag tog smörinbakad kycklingfilé med parmaskinka & greveost (grönsaker, rödvinsky) sen tog jag bea som extraxsås :P
Sen delade jag och Marcus lite, det var så hiiiiimla gott & jag var PROPPMÄTT, vi som hade tänkt äta dessert,
det var ju bara att glömma :P

Nu sitter jag förövrigt härhemmaa helt själv, jag vaknade upp och drog mig heelt själv
& nu fram till 12.oo är jag heelt själv (förutom G) :P haha. helgalet,
dom gångerna som de har hänt kan jag ju räkna på max 3 fingrar :P
Marcus jobbar & W är ju med mormor och Micke :)

Jag ska sätta igång att baka nu snart, en kladdkaka
som jag ska bjuda pappa, Alicia & farmor på, dom kommer på besök vid 14.oo tiden :)
Sen ska jag hinna iväg och handla lite tills ikväll då vi ska bjuda grannarna på mat :)
OCH OM jag får liiiiite tid över ska jag börja med ett par örhängen till
så jag har lite att pyssla med trots allt :P


Kommentarer
Postat av: Erica

2011-02-12 @ 12:54:15
URL: http://er
Postat av: Erica

Olagligt SNYGG!

2011-02-12 @ 12:54:47
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt vågad klädsel men ett snyggt val :)

Alla dina stilar är ortoligt bra kombinerade =)

med lite större halsband osv så hade du nog till och med kunnat va topless under denna.



Kör hårt!

2011-02-19 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0