Jungle City Lekland

Idag har vi hunnit med en hel del tycker jag allt :D

Vid halv elvatiden tog vid med oss twixkakor och gick över till grannen för lite fika :)
Mkt trevligt och jag tror att kakorna gillades ?! :P

Vi gick hem till lunch, Marcus åkte för att tvätta bilen och jag värmde på lite ugnspannkaka som fanns kvar till W.
Efter maten gick jag åh la honom, själv satt jag åh slöa vid datorn en stund :P
Han vaknade strax före 13.3o, han fick vakna till lite sen klädde vi på oss & åkte till Jungle City Lekland
för massa bus med pappa & Alicia :)
William var heeeelvild, heeeela tiden :P haha.
Han tycker så himla mkt om Alicia, de är så roligt att se dom tillsammans.
Såfort hon försvann satte han händerna vid munnen och tokskrek: Iiii iiiisssssiiiiiiiiiaaaaa (Alicia :P )
Sen jagade han och kramade han henne för fulla muggar :P

Strax före fem åkte vi därifrån, alldeless för lata för att komma på någon mat att laga
så vi stannade till på Max åh gluffsa i oss varsin Meny (William åt väl 2 stips & 1/3 cheeseburgare,
äpplebitarna brukar vara populärast men man fick tydligen inte med såna där?! :P ).
Påvägen hem kände jag att jag hade massa energi kvar & vela ut i friska luften
så jag bestämde mig för att gå ut åh gå.
Marcus kände också för att följa med så vi packade ner W i vagnen
och begav oss ut på en riktigt hurtig promenix i 30 min :D
Jag tror dock att Marcus ångrade att han följde med, jag fick typ piska honom för att gå snabbare
och när vi kom hem hade han andnöd :P hahahahhahaha.

Nu sitter jag och velar mellan ostkrokar och magnum mandelglass, hmmm, krokar . . glass ??
Gå ner och kolla på tv ska jag göra iaf :)

Först slänger jag in lite bilder från leklandet :)













Jag är överlycklig för att jag får åka rutschkana tydligen ;P hahaha.
& W ser smått skräckslagen ut men han vela åka den många gånger efter denhär, så lite kul var den nog allt ;P

Hoppas att ni haft en häärlig helg!!
Kram!


Kommentarer
Postat av: ulrika

Härliga foton!! De där Twixkakorna måste jag testa! Du som gillar söta saker (du e inte ensam ;)gå gärna in på denna bloggen o testa recept på nutellamuffins, supergoda! /Ulle http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fstheavenstreet.blogspot.com%2F2011%2F02%2Frecept-pa-nutellamuffins-yum.html%3Fspref%3Dfb&h=ee97f

2011-02-07 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0