Mysig dag igår

Igår efter jag bakat choklad/kladdkaka, knåpat ihop ett par örhängen
och varit och handlat åkte jag som jag skrev åkte jag ner på innebandyn
för att kolla och sedan ta med mig W hem.
Han var så söt när jag kom dit, med overallen vid midjan satt han bredvid mamma på bänken och kollade på matchen, pekade lite då och då och sa att däär var Ackaka (Angelica).
Meeen den söta synen varade inte länge då den envisaste ungen i världen skulle gå och klättra på precis alla ställen han inte fick istället för att göra de på dom ställen han faktiskt fick klättra och gå på.
Fly förbannad blir han ju också när han inte får som han vill, vi är lika envisa båda två :P haha.

(från de ena till någon helt annat, jag har världens puckade hund, han har nu inbillat sig att något "attackerade" honom när han sov. Började hysteriskt tugga i sig massa päls som han sedan inte fick ur mun. reste sig och & började stirra på fläcken han låg, smyger dit & gör sig så lång han bara kan för att lukta på på fläcken (som inte finns) som han tyckte attackerade honom för att sedan fnysa och flyga en meter bakåt, liiivrädd. hahahahahahahhaha, jag döööör, han är såå knäpp!!!!! ) 

Nåja, nu fortsätter jag berätta om gårdagen :P
Hemma igen kom pappa & Alicia, farmor hade blivit sjuk och kunde inte följa med :(
William & Alicia lekte åh lekte!
Vi fikade baguette först, dom lekte lite till sen fikade vi choklad/kladdkaka med grädde
ooooch sen lekte dom lite till
:P
Alicia lärde W att leka kurragömma, efter att han en gång sett Alicia stå och räkna
medans pappa fick gömma sig
så sprang William till samma ställe, höll för ögonen och räknade: EEEETT, TÅÅÅÅÅ, YYRA, DREEE,
hahaha, så söta! :P

räkna

leta

hitta

en gång till :P


På kvällskvisten kom Mia och Peter (grannarna) och vi bjöd på Fylld Kyckling (de är sååå gott)
och friterad camember med varma hjortron och vaniljglass till dessert.
Till de blev det även några glas vin ;)
Men de blev en tidig kväll vilket var skönt då vi alla fyra tror jag, var super trötta! :P
Trevligt var de iaf, de tycker jag att vi bör göra oftare :D
&


Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har jag kikat och vi har bara den ljusa klänningen.. Den kostar 399kr och de fanns 2st 36 kvar sedan 38 osv:) Vi hade även EN klänning i den blå men de var en 42a om jag inte minns helt fel=/ Kram

2011-02-14 @ 17:07:18
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0