Onsdag

Jaahapp. Idag började vi dagen med sovmorgon :)
W skulle lämnas på dagis vid 1o.3o & jag började 11.oo.
W vaknade vid o7.3o vilket vi tackar för
då han förra veckan fick för sig att vakna mellan o5.oo-o6.oo, INTE OK!! :P

Jag åkte för att lämna W och efter de åkte jag till mamma
för att lämna bilbarnstol och packning då dom skulle hämta på dagis och sen sover han där inatt :)
Mamma och Micke åker till Thailand nästan vecka och blir borta i 4 veckor så dom vill ha lite Williamgos
så han sover där i natt och även fredag till lördag :)

Idag tränade vi Step & Styrka på sandbacka, med jobbet
.
Huuuur kul som helst :D Vi ska ha de nästa vecka igen & tur som jag har är de min tur att träna då med :D hihi.
Efter jag slutat jobbet strax efter sex åkte jag för att hämta G och sen åkte jag till Mamma för att hjälpa henne lite med håret, hann även kyssa lite på ungen och säga godnatt till honom :)
Sen åkte jag och handlade lite och nu är jag hemma sen 40 min tillbaka ungefär :)


Nuuuu ska jag ta mig ett bad och läsa tidningarna jag köpte när jag var och handlade, skööööönt!! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

va trevligt o skönt med lite barnledigt mitt i veckan :)

2011-02-09 @ 21:54:07
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0