Snart helg

Guud så skönt det ska bli med helg !!
Lr skönt och skönt, de bli kuuuuuul, förhoppningsvis :)
Imorgon kommer Fialisa hit & här ska hon spendera helgen :)
På Lördag står Bowling med Fia, Emma, Angelica & Jenny på schemat
& efter bowlingen joinar Erica.E & Bella oss härhemma
för mat & en helkväll med massa snicksnack, rajjrajj och rumpskak
;D
Kaaan bli skoj :D

Mindre skoj brukar det vara dagen efter :P hehe.
Men de är smällar man får ta & sen lär jag ladda om till nästa helg för då har Malin och Erica.J dragit ihop ett gäng.
Även då Bowling, mat och rumpskak :P
Bör vara mätt på rumpskakning & vin efter dessa helger :P haha.


Jahapp, idag har det inte hänt mkt.
Jag gick upp och hämtade in W till mig i våran säng o7.55 för lite morgonmys till byggare bob :P
Efter frukost plaskade vi liite för länge i badet då klockan visade o9.5o när vi klev upp (W ska vara på dagis 1o.3o).
Blev aaaningen stressad då jag skulle göra iordning mig själv & W + gå ut med G innan vi skulle åka.
Juförsig är det inge konstigt med att jag stressar, de gör jag tyyp jämt men idag var de lite extra stressigt :P hehe.
Jobbade 11.oo- strax efter sex, mös lite med W och la honom, åkte åh solade & nu ligger jag avlång i soffan :)
Ska snart gå upp till sängen för att kolla på ett avsnitt utav favoritserien Desperate Housewives,
HÄR & HÄR kan ni hitta alla avsnitt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0