Snökaos

Men guuuuuuuud vilket jäkla snökaos det är då !!!!
Känns som att jag knappt kommer att ta mig till jobbet då dom inte har plogat på våran gata än, hmm??


Förövrigt satt jag i fleeeeera timmar igårkväll med örhängestillverkning :P hehe.
Men på alla dom timmarna blev det bara 1 PAR örhängen och ett örhänge till, de tar en jäkla tid!!
Plus att första timmen försökte jag klura ut hur jag skulle göra och vad jag skulle använda för grejer
för att få det bra.
Tillslut kom jag på en egentillverkad grej som man fäster på fjädern och som man kan fästa kedjan i,
med hjälp utav lim och tänger :P
Jag fick jättefina såna också men dom var lite stora för den typen utav örhänge jag vela göra
så dom ska jag spara till halsband istället :)
Jag visar resultatet på eftermiddagen vettja :)


Idag slutar jag kl 14.oo, skööönt!
Sen ska jag hämta W på dagis och va hemma med honom i någon timme tills jag ska
skjutsa honom till mamma och Micke, han ska ju sova där inatt igen :)
Sen har jag och M bokat bord till 19.oo så vi ska ut åh käka lite, ha lite vuxentid,
de behövs alltid så de ser jag fram emot :D


Va mkt tid över jag hade såhär på morgonkvisten då :P
Men nu lär vi åka, får se om jag kommer fram till jobbet lr om vi fastnar påvägen dit någonstans :P

Ha en bra fredag nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0