Svar på kommentar

Postat av: Sara
Hej, jag undrar vart du brukar handla på secondhand och vart affären/affärena ligger :)
tack!
kram
2011-02-20 @ 16:43:25


Svar:
Hejhej :)

Senaste gångerna så har jag handlat på Ånyo som ligger i gallerian i Sandviken (storgatan)
dom har öppet mån-lördag.
Sen har jag även handlat på Röda korset som har öppet på torsdagar och lördagar
(dom öppnar 11.oo men vet inte när dom stänger). De ligger bakom mekonomen på odengatan i Sandviken :)

Hittade en ritning på dom loppisarna + några till här i närheten - HÄR :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Nattis

Hej.

Åh gjorde jag :D vad glad jag blir! :)

Känns ju lite pinsamt att få dom, när du har arbetat med dom! Men tack så himla mycket!

Du har en "tjänst" innestående från mig sen då :P

Japp, jag jobbar på tisdag 11.30-14.30.

Du kan ge dom till anna eller någon annan som är där, så kan jag ta dom då, för w är väl redan där då? :)



Tack så himla mycket igen! :)

2011-02-20 @ 19:50:02
URL: http://nataliewestman.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman, saknar er. har du inte fatt sms av mig? Vet inte om det funkar men skicka nat till mig sa visar det sig. Hor av oss nar vi kommit nanstans dar det finns tradlost......vi har det bra iaf.....love u....pussa om prinsen fran mig loooooooooove u

2011-02-21 @ 06:53:29
Postat av: mamma

Hej gumman, saknar er. har du inte fatt sms av mig? Vet inte om det funkar men skicka nat till mig sa visar det sig. Hor av oss nar vi kommit nanstans dar det finns tradlost......vi har det bra iaf.....love u....pussa om prinsen fran mig loooooooooove u

2011-02-21 @ 06:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0