Det näst sista




Haha, blir ju nästan lite äcklad utav mina ofrächa speglar :P
Kvaliten på bilderna gör de ju inte bättre, meen men :P

"kavajen" & halsbandet är det näst sista från H&M beställningen, nu väntar jag bara på ett par jeans :)
Jag äälskar "kavajen" som kostade 69,5o (finns även i svart/vit & khakigrön,
dock inte så många storlekar kvar)!! Den är jättetunn så den faller fint, tippelitopp! :)
Jag gillar även halsbandet som kostade 19 (?) kr, tog bort en rad snackor då det var 3 från början,
gillar det bättre med två :) Sen är det lite vårigt/sommrigt tycker jag
så de kommer få ligga i lådan ett tag innan de kommer till användning ;P 


Förövrigt är "baslinnet" & Jeansen från Gina Tricot & skorna från Nelly.com :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0