Hann inte

Jag hann bara knäppa ett kort på ett utav fynden som jag hittade igår.
Ett litet sött linne
( jag är helt inne på att handla vårkläder nu, för tiiidigt, jag vet men kan inte rå för de :P )


Detta blev mitt för 75 kr :)

Förövrigt åkte jag för att hämta W efter jobbet, åkte hem, fick besök utav Angelica, åkte åh hämtade Emma, tjattrade/fikade/tjattrade, hon åkte hem
och sen dess har jag suttit i soffan åh fifflat med ett par nya örhängen :)
Blev dock fast då jag behöver inhandla lite grejer för att kunna göra klart dom :)

Får se om jag hinner knäppa kort på mina senaste fynd imon istället,
om det inte är kolsvart när jag kommer hem från jobbet dvs :)

Hoppas att ni haft en toppendag :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken underbar blogg! Så söt liten William och fantastisk inredning, just my taste;)

2011-01-12 @ 01:23:08
URL: http://genomceciliaogon.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Hörru! :P Klänningen som du hade på nyår, jag har beställt den men har beställt två storlekar så jag är lite osäker. Jag har provat den i affären men ahr flr mig att den var rätt stor i storlek då, eller är jag HELT ute och cycklar nu? Tänkte så man slipper beställa hem båda ;P Har du föressten tagit av den nedersta raden med det där rosa? såg ut så på en av dina bilder, jag har nämligen funderat på det för att få den lite kortare ;P

2011-01-12 @ 15:50:42
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0