I väntan på min Walk in closet







Igår städade jag i garderoberna och snyggade till inne i mitt klädrum som sen (någongång) ska bli en Walk in closet ;D
Här bjussar jag på lite bilder på min tiiillfälliga walk in closet :)

Bild 1 & 2:  Kavajer & tunna jackor hänger till vänster.
Klänningar (har gjort mig av med så mkt klänningar så har inte så många kvar iallsindar :P ) hänger till höger.
"vardagliga toppar/linnen/t-shirtar", shorts, träningskläder, underkläder, bikinis, skärp, strumpbyxor, lite skor m.m
På väggen hänger tänger och värmespolar.

Bild 3: SKOOOOOOOOOR, ihii! :D Glömde dock 2 par favoriter ser jag såhär i efterhand.

Bild 4: Väskor :) Skymtar även stövlar, jag måste bannemig införskaffa mig fler par stövlar, jag har typ inga!! ;P

Bild 5: Sandaler/tofflor i tygpåsen.
Klädstång med leggings, jeans & kläder jag använder mest + tjocktröjor.


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Blev ju kanon! :D Sen kartongerna det är ju verkligen super smart, har också klätt in skolådor förut men inte gjort det på ett tag eftersom MIN häftgrej gick sönder haha:P Suuuper fint iallafall ;D

2011-01-24 @ 21:19:59
URL: http://desslikes.com
Postat av: Anonym

Vilka skooor, alla var verkligen snygga :D

2011-01-25 @ 21:29:44
URL: http://belloos.blogg.se/
Postat av: svärmor

Men Sofie, kan du inte låta bli att visa dina skor...du vet ju att skolängtan i mig vaknar och skriker åt mig "VILL HA!..;))

Fick precis en idé, jag kanske ska göra om Jonas rum till en megastor walkin-closet......;))

Kram på dig

2011-01-26 @ 08:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0