Kall hemfärd

Idag fick jag ganska så oväntat gå hem från jobbet efter 19.oo, utan mössa, utan vantar & i jeans,
jag fröööööös låren av mig !!
Det är ju ändå 4-5 kilometer hem, jag gick så fort så att jag nästan stupade framåt
och var hemma på 30 min :P hahaha.
M & W skulle ha hämtat mig vid halv sjutiden då sista gästerna hade bokat till 18.oo.
Meeeen gästerna går väldigt sällan den tiden dom har bokat till, 18.5o behagade dom sista att gå, mooorr!!

Nu sitter jag med täcke nere i soffan, dricker te och kikar runt på datorn :)
Imon är det fredag, jösses vad veckan har gått fort men det ska bli så skönt med helg
 för jag är tamefan trött hela tiden, nu får de bli vår snart så att man blir människa igen!! :P


Ihelgen jobbar M
och jag hoppas på att jag & W ska träffa pappa & Alicia för att hitta på något skoj,
förutom de har vi inga planer :)


Kommentarer
Postat av: Erica

vi finns om ni vill! :P

2011-01-14 @ 08:14:37
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Mamma

MEEEEEEEEEEEEEEN dumma unge, varför ringde du inte? Jag hade ju skjutsat hem dig förstår du väl :-(

2011-01-14 @ 09:09:31
Postat av: Mia

Hej Sofie!



för länge sedan gjorde jag tacolasagne som kommer från din blogg men jag undrar nu, för hur många personer räcker ditt recept till?

Ha de så bra!



Häls. Mia

2011-01-14 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0