Kunde inte låta bli




Två bh:ar blev det också, denhär & en röd med spets :P 25 kr/st !!! (ord pris 149:-/99:-)

Efter jobbet igår åkte jag för att möta upp Sara för en fika :)
Vi knölade ner oss & hällde i oss kaffe på Aldo´s (?) & tjattrade i en timme lr så
innan vi gick en liten lov sådär innan det var dags att åka hem.
Självklart hittade jag lite på Lindex, de är ju så galet billigt så att man inte kan låta bli att handla :P haha.
Det blev alltså 148 kr för 2 koftor och 2 bh:ar, craaazy :P

Idag är Marcus och fiskar.
Mamma och Micke kom hit och åt lunch med mig och W som idag blev flottgott: Stekt potatis, bacon,
korv & stekt ägg :P åh nu sover han som en stock!!
Jag ska passa på att ta mig ett bad nu innan han vaknar, skööööönt!!


Hööörs :)


Kommentarer
Postat av: Sara

men gud vad billigt :) jättefina saker :)

2011-01-22 @ 14:19:34
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0