Några kort från våra kameror

 


 



Jag som skulle ha stay ups till så hade jag köpt fel färg, SUCK!!
Så skulle jag ha ett hemmagjort handsmycke och ev rött läppstift, de glömde jag helt bort i stressen :P haha.

Jag hade inte så många roliga kort, mest sudd :P
Lägger upp fler när jag får fler somsagt! :)

tack igen alla fina för en supertrevlig kväll!!! :)

Idag ska vi hämta pillisen (william :P ) & G, jag längtar längtar lääängtar!!
Förövrigt har vi inte gjort något alls idag, vi klev upp vid halv tio,
nu har Marcus fått låna snöslunga utav grannen så han är ute åh tar bort plogvallen
och jag sitter här åh glor bara :P
Vi får väl se vad dehär dagen har att erbjuda, känner mig sprallig och utvilad, skulle vilja hitta på något
så vi får väl se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack själv =) de var super trevligt! Även om man inte var den piggaste och kastade in handduken först! =) men nu börjar vi på att pigga på oss iaf! =) hoppas inte ni blev sjuka?!

2011-01-03 @ 08:31:48
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Svärfar

Han ser liiite sliten ut Marcus, snacka om knallröda ögon :))

2011-01-04 @ 20:01:38
URL: http://www.taiganatura.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0