Skön kväll igår



Superdålig bild på en nyduschat, nyäten & superslö mig igårkväll i väntan på film som blev Unstoppable :)
Även en glimt på soffan och hur det blev med den :P
Har inte velat lagt upp nå bilder än då det inte är helt klart härnere :)
Vägg och sånt är ju som jag nämnt innan klar tack vare all hjälp från min pappa, han är bäst,
är det någon som kan allt så är de han :P hehe. TACK PAPPA!!

Idag har jag, M och W varit på stan, kikat, fyndat och lunchat lite :)
Tack vare pittförsäkringskassan & att de inte går att ringa dit så fick vi låna pengar utav mamma & Micke
tills det går att ringa dit så att vi kan få våra pengar, morr !!
Så även dom är bäst, va skulle vi annars gjort iallsindar !!? Tack mamma & Micke!! :P


Ikväll blir de somsagt rajtantajtan för att fira syster :)
Emma ska också följa med åh skaka rumpan, ihiiii, är de inte toppen så säg! :D


Kommentarer
Postat av: Er

2011-01-08 @ 22:46:33
Postat av: Erica

Åh fiiin soffa den har vi också kolla på! Samma som jag och daniel hade va? ;)

2011-01-08 @ 22:47:11
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0