Svar på kommentar

Postat av: malin
vore snällt om du kunde ge mig lite tips på vad man kan ha på sig när man ska gå och bli fotad med hela familjen, på både mig och min man. har inget speciellt tema eller så och hade tänkt vanligt klädd men snyggt så klart. Älskar verkligen din still! :)
2011-01-30 @ 22:01:47


Svar:
Taaack, vad glad jag blir!! :D
Men jöööösses så svårt, haha.
Jag har suttit bra länge nu & försökt hitta bra "fota med familjen kläder" ;P
De är ju så himla individuellt.

Om JAG fick välja skulle jag tex ha fotat med tema, mitt tema skulle vara sommar för jag äälskar sommar.
Jag skulle även vilja att vi var fint klädda men ändå lite avslappnad stil, "det skulle kännas mest som Vi".
Jag skulle även vilja ha en "klassisk vacker idyllbild",
en sån som jag skulle blir alldeless varm & glad utav att titta på :P
Eftersom jag älskar ljuuusa färger hade jag velat ha vit lr ljus bakgrund & nå liknande outfit´s som dessa:

Jag hade valt att fota oss sittandes på en filt med en stor picknickkorg & alla skulle vara barfotar,
killarna/killen har upprullade byxben & upprullade skjortärmar - avslappnat men ändå finklätt :P
(Ååh så fint, nu vill jag också knäppa familjekort :P hehe.)


Vill man/du ha lite mer "vanligt klätt" & mer "vanligt foto" så skulle jag välja något liknande dehär:


Skjortan funkar ju aaalltid, han kommer nog aldrig kolla på kortet längre fram 
och undra vafasiken han hade på sig om han har en vanlig (tex ljusblå) skjorta :P hehe.
Likaså jeans & blus, tycker jag :)
Jeans, kostymbyxor lr chinos till killen beroende på vad han gillar bäst ?!
Vita sneakers lr finskor, beror på vad man föredrar ?! :P


Nu har jag bara kollat efter kläder på H&M
& jag tyckte inte att dom hade några speciellt roliga flick(barn)kläder lr skor så jag tog de som fanns
(du frågade ju inte om barnkläder men jag tog med de ändå :P )


Hoppas att dehär hjälpte dig liiiiite, kanske?! :P hehe.

Kommentarer
Postat av: malin

Ja det hjälpte verkligen!! tack så mycket, så snällt att du tog dig tiden att hitta bilder och allt:) Kör nog på mitten bilden ska bara hitta någon lång armad blus då jag har lite komplex för mina armar:P tack för en underbar blogg:)

2011-02-01 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0