Underbar dag

Idag har det hitills varit en såndär underbar dag, utan att det hänt något speciellt :)
Jag & M somnade före 22.oo igårkväll och i morse vaknade jag utav William vid o8.45,
snacka om att sova ut
:D
W var också utvilad och på bra humör, han låg på kudden, tittade på mig när jag kom in, flinade och sa hej hej
sen flög han upp, plockade med snuttarna och vela komma upp :D

Sen har dagen lixom bara flytit på, inget tjaffs och inget gnäll :)
Vi åt lite rester till lunch, tacos till mig och blooooodpudding med lingonsylt till W
(som han förövrigt äälskade :P ) & nu sover W som en stock :) 
Jag ska snart lusläsa mina tidningar som jag köpte igår
sen ska jag ta mig en runda med G så vi slipper göra de igen när W vaknar.
De är såå blött ute, gick inte åh dra W i pulkan äns då vi var ute med G i morse, det var så jädrans tungt!


För övrigt ska jag träna idag, Core - 30 min & sen Poweryoga - 60 min,
jag längtar faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Emmy - Mamma till Liam

Okej, ja de lät ju inte helt fel. Visst äre väl mysigt när man får chansen ibland att få sova med dom :P Ja men ABSOLUT SOFIE :P Ja vill ju med se hur ni bor ser ju hela tiden på bloggen men vill ju komma och traska runt i erat vackra hem. :) PUSSS

2011-01-16 @ 13:30:19
URL: http://eemmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa! Sofie! vad fasen! Kan vi inte ses i veckan? börjar inte jobba förrens onsdag ja :)

2011-01-16 @ 19:59:57
Postat av: Anonym

Äsch! jag som skrev förre kommentaren :D / Malin K :)

2011-01-16 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0