Dagens



Långklänning med slits - Second Hand, Skärp - Second Hand,
Klocka - Jet Set
(fick utav M i födelsedagspresent :)

Idag under hela förmiddagen höll vi på i trädgården.
M åkte till återvinningen & hämtade hem 3 släpkärror med jord
& med de har vi jämnat ut en plätt på gården som vi håller på att göra iordning, de ska bli W´s lekplätt.
Nu fattas det bara gräs som ska snart ska inhandlas och läggas :)
På eftermiddagen var jag & W på kalas hos Samantha som fyller 6 år.
Det bjöds på bla godgoda bullar & Hello Kittytårta :)
W (& jag :) fick träffa morfar & Alicia som också var där & kalasade, det gillades :)

Vi kom hem strax efter sex & då stod maten klar på bordet så vi åt oss mätta
& efter de var det dags för W att göra sig kvällsklar.
Vi kikade lite på blixten innan vi kastade han i säng
& för första gången på säkert 2 veckor la han sig utan nå pip, gnäll & skrik, taaaaack !!
Jag har bråkat med honom hela dagen så ingen blev gladare än mig :P

Nu blir de nog lite filmtittande innan det är dags att sova,
ny dag och nya tag imon ;)


Hoppas att ni haft en bra dag !! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej älskling :)

Ja visst var dom fina!



Vet du då... vi kan inte komma imorgon, vi kan inte låna bilen. Typiskt nog.

Hur ser resten av nästa vecka ut för er då? Typ nästa fredag eller så ? :)



PUUUUSS



Ps. JÄVLAR vilken het brud ;)

2011-07-13 @ 23:55:02
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0