Ramsjö 2011

Dag 1.

Vi kom fram runt 16.oo efter ett stop på Max & ett stop på affären för att inhandla nödvändigt till helgen :)
Vi packade in oss istugorna & pallrade oss sedan ner till stranden för lite grillning & vollyboll.
Jag har inte så sportiga gener så jag trivs bra på sidan av, någon måste ju sköta kameran också :P
(synd bara att jag glömde minneskortet till systemkameran hemma
så vi fick knäppa med lillkameran hela helgen :P )
Måste ju även tillägga att ligan sjöng Jag må hon leva i kör nere på standen för mig
då jag faktiskt fyllde år
, hihi så söta :D
Det började dugga lite så vi tjejer tog med oss partytältet och gick upp till stugorna för lite mys
medans grabbarna skulle bada så dom stannade nere på stranden :)
Det blev en lagom kväll, jag vela må bra på lördagen så jag hoppade i säng vid 24.oo ;)







Dag 2

Uppstigning, aningen sent o7.oo. Packa kylväskan & iväg till fotbollen.
Jag & Angelica agerade fotbollsfruar medans dom andra damerna turades om att spela :P
"vi" vann 1, förlorade 3 :P
Runt fyra åkt vi "hemåt" men först ett stop på pizzerian för lite gluffs ;)
En dusch och några lager smink senare var vi klara & lagomt redo för kvällen bravader.
Strax före 24.oo åkte vi in till Järnvägs för att skaka rumpa & jävlar imig att vi skaka rumpa,
iaf jag & Sara (& Alcen & Holmgren :P ).
Det var sååååå mkt folk, jag flög omkring som en flipperkula & fick armbågas en hel del
men jag hade riktigt kul ;D
Vi åkte tillbaka direkt efter krogen & i år var jag klok nog att lägga mig på engång,
somnade som en stock och vaknade relativt pigg imorse :)
TACK FÖR EN TOPPENHELG FININGAR !!! <3









HAHAHAHAHA, jag dööööööööööör när jag ser dom här korten,
var längesen jag skrattade så mkt som jag gjorde när dom knäpptes kan jag säga :P





Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahahahahaaaaa jaaag döööööööör...så jävla fult..HAHAHAHA!!!! Tack själv finaste för en toppenhelg!! Gud vad jag tycker om att hänga med er, sjukt kul!! PUSS

2011-07-03 @ 23:09:31
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Jenny Gerell

SÅÅÅ JA... tjusiga vi var hörru... ;) Tack för en kanonhelg!!!

2011-07-05 @ 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0