Svar på kommentar

Postat av: sarah
var kommer w's billabong tröja o hans keps? samt den röda han har i klippet? kan du inte skriva ut var hans kläder e ifrån, ni har alltid så fina kläder på grabben ;)
2011-07-20 @ 18:10:37


Svar: Åh tack, va kul att du tycker de :D
jag tycker att jag försöker skriva in vart kläderna är ifrån, men jag glömmer visst ibland :P
Den gröna t-shirten har han fått ärva, den är köpt i Thailand lr Turkiet :P
Den korallfärgade t-shirten i klippet kommer ifrån H&M (förra året)
& hans keps köpte jag på Lindex för någon månad sen :)

Kommentarer
Postat av: sarah

söt du är som svarar:)

2011-07-21 @ 06:14:35
Postat av: Emms

Men det blev vääl roligare så här, visst?! :)) nu kan du använda dom på studs och jag ville att du skulle ha dom. Vill inte ha några peningar alls, bara roligt att kunna ge dig något för en gångs skull!



Hoppas ni hade roligt igår. hann inte säga hej då din mamma tyckte att vi skulle prata imorgon förstår du hehe :)



PUUUUSS

2011-07-21 @ 20:34:50
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: emma

Men det blev vääl roligare så här, visst?! :)) nu kan du använda dom på studs och jag ville att du skulle ha dom. Vill inte ha några peningar alls, bara roligt att kunna ge dig något för en gångs skull!



Hoppas ni hade roligt igår. hann inte säga hej då din mamma tyckte att vi skulle prata imorgon förstår du hehe :)



PUUUUSS

2011-07-21 @ 20:36:19
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0