Till salu - Adidas träningssko


Lätt smidig fitnessko med bra stötdämpning och ventilation. Av mesh/syntet med meshfoder.
Uttagbar mjukt stoppad textilinnersula. Yttersula av non-marking sviktande gummi med mönster,
speciellt anpassad för fitnessträning.



Stl 36 3/4 ( jag har 36 och jag tycker att dom känns för stora, enligt mig är dom mer som en 37:a)
Jag har endast provat dessa så dom är som nya !
Nypris 499:-, mitt pris 350:-,
Maila mig på [email protected] lr kommentera vid intresse :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har en liten fråga, jag har hittat en jättefin bild som jag skulle vilja ha som bakgrund på min blogg men den upprepas bara. Har sett att på din blogg har du liksom en bild som bakgrund, hur gör du?

Jag har provat att skriva no-repeat men då blir bilden bara i hörnet av bakgrunden :(

Väldigt tacksam för svar!

(Är nybörjare med det här att blogga men vill försöka fixa litegrann, så det är därför jag frågar)

2011-07-22 @ 13:56:45
Postat av: Anna moden

Sofie!! Jag vill ha skorna!!:) finns dom kvar? Puss/ Anna moden

2011-07-25 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0