Bus med Alicia





(W´s chinos & skor kommer från H&M och den suuuuuuperfina tröjan fick han utav Angelica i födelsedagspresent, vet inte vart hon köpt den men jag tror att de står VarförDärför på lappen :P )

Idag efter en riktig mysmorgon i sängen åkte jag & W för att hälsa på pappa/morfar & Alicia :)
Vi åt lite där, jag brottades med W för att få honom att somna i Alicias säng, vi fikade, dom lekte
& sen avslutade vi med lite utomhuslek lr vad man ska kalla de
för W vågar ju inte göra något alls :P haha.

Vi åkte hem vid fyratiden och var hemma en stund tills vi kom fram till att varken jag lr M orkade laga mat :P
Så vi åkte till Mc Donalds & mölade lite burgare + strips, goootti, var längesen vi åt där nu ;P
Väl hemma igen gjorde vi klar W för natten & kikade lite "bollibooo"
och sen låg han och babblade med sig själv i 40 min men nu har han varit tyst ett tag :P hehe.


Jag & M ska glotta lite film, de visar sig om jag orkar hålla ögonen öppna filmen ut, jag tvivlar :P

Hoppas att ni haft en toppenhelg !! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

jättefintröja :) varfördärför är från åhlens :)

2011-06-05 @ 22:45:48
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0