Femal Balans - Mot PMS


Någon som har provat dessa lr något annat för PMS ??

Jag måste äta något för mitt PMS alltså :P
Jag blir ju hemsk !! Sur, deprimerad, trött, inge tålamod, borta i skallen, jag blir en helt annan person 
& de är så hemskt för jag känner att det inte är jag men jag kan inte hantera de !!
Innan jag fick W visste jag inte ens vad PMS var, jag visste ju såklart att folk pratade om de
men jag kunde inte föreställa mig hur det var att ha PMS.
Jag började alltså få det efter att jag fått W och det blir bara värre och värre,
hjäääääääälp någon ??!! :P


Kommentarer
Postat av: Marre

Jag ska också prova !!! :D blir en demon när jag får pms.

2011-06-04 @ 16:45:36
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Therese.

Svar: Rubriken jag har heter "Dawning of a New Day", finns på dafont.com :)!



Ja, vi håller på att leta hus, men har hittills inte hittat något i vår smak. Vi får fortsätta spara pengar tills vi känner att vi har råd att flytta till vårt drömhus (vilket jag hoppas blir snart!)



Kram!

2011-06-04 @ 21:56:26
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Mia Ekander

Sofie,

jag har verkligen lidit av PMS och PMD i många år.

Gjort en massa dumma saker under påverkan av de förbannade hormonerna.

Antidepressiva hjälper bäst, men då försvinner sexlusten de dagar man tar dem.

För mig har egenvård i form av; akupunktur, magnatsandaler, sund kost, motion, sömn, mycket kärlek och förståelse och kramar från nära och kära, ProComb Kvinna (bättre än Femal Balans tycker jag) samt att inte försätta mig i stress- eller konfliktsituationer. Prova!

Var snäll mot dig själv.

2011-06-05 @ 20:38:54
URL: http://www.pmsbloggen.se
Postat av: jessica

Har också provat dem men de fungerade inte alls för mig...



Har beställt tid i juli för att utreda och ev få tabletter för det. För jag blir verkligen ingen rolig person att leva med för varken barn eller man....:(



Kram!

2011-06-05 @ 21:55:58
URL: http://jessicaochlivet.blogspot.com
Postat av: ulrika fall

Jag har oxå testat, funkar inte på mig heller!

2011-06-06 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0