Gult är . . . inte fult !



Idag hade jag på mig ett gult enkelt linne som jag också fick hem från H&M igår,
jag älskar enkelt & jag älskar färgen ;P

Förövrigt har jag klippt mig en lugg som nu ser !!
Behövde en förändring bums så jag färgade håret i lite brunröd
(ååh vilken förändring :P de syns förövrigt inte så bra på bilderna ) & klippte lugg.
Var ett bra tag sen jag hade de nu, hade de sist när jag var gravid tror jag bestämt :)
Ångrade mig tokmkt först men nu börjar jag gilla den
+ att de är ju faktiskt bara att dra den åt sidan lr sätta upp den om jag tröttnar :P


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är så fin i lugg gumman!! Puss

2011-06-15 @ 23:52:30
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-06-16 @ 08:27:13
Postat av: Anonym

Va använde du för färg?? Jättefint :)

2011-06-16 @ 08:28:10
Postat av: M I K A E L A

gult är så fint!

2011-06-24 @ 01:36:29
URL: http://bjarvemikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0