Midsommar 2011


Mamma & Angelica hade gjort en supersöt midsommarstång

Lunch :)

Jätteroligt att låtsasköra båt tyckte W


Haha så roligt kort, jag upptäcker just en fästing på G och får lite panik :P haha

Vi matade bebisänderna :)


William tyckte att det var supermysigt att bada badtunna till våran stora förvåning !! :D
I spanien skrek han ju som en stucken gris när man satte ner vattnet :P haha

Mamma gjorde supergoda strawberry daiquiri på kvällskvisten . . faaarligt goda ! ;P

Grillmästar´n & hans nya grill :D

Matar änderna även på midsommardagen :)


W fick ett eget hemmagjort "metspö" så att han kunde fiska med pappa :P

Pappa fick småfisk som W väldigt gärna vela "klappa" :P haha.


(jag hade på mig: "tubtoppsbody" (NY) - Bikbok, Långkjol - Secoond Hand,
Armband - Kappahl, Örhängen - Gjort själv)

Vi firade midsommar på mamma & Mickes kobbe tillsammans med dom, Angelica (en stund)
& mamma & Mickes kompisar Jeanette & Håkan :)
Vi hade det supermys, åt god mat, drack goda drinkar, mös i deras nybyggda badtunna m.m !! :)
W vela dock inte sova när han "skulle sova", de är så svår för han att somna där
då det inte finns någonstans att "stänga in honom" & de finns inga persienner lr någon att ha för fönstrena
+ att han ser och hör oss som är där hela tiden.
Han låg, satt & stog i sin säng , pratade & sa heeeeeeeeeeeej till alla som gick förbi
från 19.oo-strax före 23.oo då han somnade bredvid mig i soffan,
han måste ha varit heeelt utslagen för han somnar aldrig bredvid oss annars :P

Jag och M vek av & nästintill baad om att få gå och lägga oss 24.oo :P haha.
Småbarnföräldrar lixom, man måste ju tänka på dagen efter också :P

På midsommardagen stannade vi kvar till fyratiden
& det var även första dagen som W inte sov på dagen :)
Han var helt slut & somnade till i några sekunder mitt på sjön i lilla båten med blåsten mitt i ansiktet, påvägen hem :P & han hann även somna i ca 5 min i bilen.
Behöver jag säga att han somnade på 3 sekunder när vi la han på kvällen ? :P
& att han även sov till o9.oo idag ?! Sköööööönt ! :P
Nu ligger han dock och sover, tänker inte sluta med middagsluren riktigt än :P

Igår kväll kom iaf Danne & Marie hit, vi bjöd som på grillat m tillbehör,
drack lite vin/öl/rom & cola och tjitttjatta till strax efter tolv då jag jäspat konstant i två timmar
& dom åkte hem :)
En riktigt trevlig & lagom kväll endå :)


Hoppas att ni haft en toppenbra midsommarhelg ?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0