William ♥ Vera







Men exakt HUUUUUUUUUUUR underbart söta är inte W och V ???
Jag smälter när jag ser dom, jäääääääkla sötnosar !! :P


I förrgårkväll var vi på gårds"fest" på dagis jag & W (M jobbade).
Det var supermysigt, vi grillade, fikade & W sprang omkring som en galning :P
Jag satt mest på våran filt och kollade på folk, orkade knappt prata med någon :P haha
Ibland är de faktiskt skönt att bara Vaara,
speciellt med tanke på att jag har folk omkring mig på jobbet hela dagarna och babblar oavbrutet där :P

Igår var vi även på W´s första utvecklingssamtal.
Fröken Maria berättade att W är jätteduktig på att hänga med på saker som du gör på dagis,
även saker som dom större barnen gör,
såsom sopsortering, olika lekar, samlingar, ta mat själv, dela med sig & samsas m.m
Att han har väldigt bra ordförråd och pratar väldigt bra för hans ålder
vilket jag inte har haft någon uppfattning om alls, så svårt att veta sånt,
jag tycker att dom flesta i W´s ålder pratar ungefär lika :)
Att han mest leker med Vera & dom större barnen men han leker också själv.

Ja, man pratar ju varje dag om saker som hänt så det blev väl inte så mkt mer sagt.
Hon berättade lite om hur dom jobbar och att dom jobbar mkt med just sortering och miljö just nu :)


Kommentarer
Postat av: Therese.

Svar: Haha man kan inte vara glad jämt ;)



Javisst, jag har gjort om designen själv :)! Kände för något vårigare än vad jag hade innan.



KRAM!

2011-06-02 @ 20:59:59
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: anna

Vilka sötnosar de är! Jag fick inte lika bra bilder som du. Skulle du kunna maila dem till mig? Vilken bra blogg du har föresten, min moster visade mig idag, många fina och inspirerende bilder. Vi ses kanske på dagis snart:-D kram Anna Veras mamma

2011-06-04 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0