Create

Gooookväll! :)

Har för inte så längesen lagt mig i sängen efter att ha "virrat" runt och donat med olika saker
sen jag kom hem vid 16.oo.
Gud vad jag älskar när man känner att man har energi och ork att göra sånt
som man annars känner att man kanske vill göra men inte orkar
& en sån period har jag haft allt för länge så nu hoppas jag att energiperioden är här för att stanna ett tag :D

Började iaf med att laga mat nästan såfort jag kom hem, provade något nytt (för oss) idag
 - kokade skivad falukorv i vatten med grönsakbuljong, persilja (fryst), lök & kryddpeppar
(jag åt dock stekt korv, gillar falukorv bäst när de är lite bränt :P )
& gjorde en pepparrotssås till de, i den var det mjöl, smör, mjölk, pepparrot, 
en del utav vattnet som korven kokat i, salt & svartpeppar.
Jag kände dock ingen smak alls då jag är så förkyld men M sa att det var gott så får väl lite på dedå :P

Efter maten fortsatte jag rensa & städa bland W´s kläder
& fortsatte sen inne i "mitt" rum där hela golvet var fullt utav kläder :P
Sen vidare in i tvättstugan, sorterade & snyggade till på alla hyllor.
SEN fick jag för mig att sy förstår ni, så nu har jag sytt min egen sånhär
(tröjan, som jag har sett på många bloggar & som jag fastnade heelt för):



Som jag nämnt tidigare så är jag Ingen syexpert & de blev väl lite som de blev 
men jag troor bannemig att jag är nöjd med resultatet, har inte hunnit känna efter än ;P
Visar när jag hinner få till några bra bilder :)


Nu ska jag kolla på ett avsnitt utav Stylisterna innan de är sovdax :)
Nattinatti !!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-24 @ 19:03:26
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638
Postat av: L.M

Men var bra på allt då!? Finns det nåt du inte kan göra? Jag vill oxå kunna sy o måla o dona som du gör......duktiga du Sofie

2011-03-27 @ 17:39:15
Postat av: Marie

haha, mjadu .. tanken har slagit mig att det kanske är dags att man klär upp sig lite. Men blir lätt att mjukiskläderna åker på ;) Men, är ju roligare och lättare att klä sig finare på sommarn ;)

2011-03-27 @ 20:09:12
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0