Firat Emma & träffar morfar/pappa & Alicia

Idag började jag och W (M jobbar tolvtimmars helg) våran morgon vid o7.3o då W vaknade.
Vi låg åh mös till lite "bolliboo" i våran säng till strax efter åtta innan vi gick upp för att äta lite frukost.
En stund efter frukosten tog vi en promenix med hundarna
(vi är hundvakt åt mamma/mickes & Angelicas hund över helgen).
Hemma igen gjorde vi oss iordning, W fick inviga sin tröja & jeans från Lewi´s, han var så snygg såå! :P
Vid 1o.3o begav vi oss till Gävle för att hinna köpa min planerade present till Emma
innan vi skulle möta upp henne och hennes Henrik vid 11.3o :)
Vi satte oss på mingel & bar för att luncha lite, W åt med HELA SIG
(köttbullar, potatis, brunsås & lingonsylt),
han var alltså inte liiika snygg efter maten som han var innan i sina nya kläder :P haha.

Dessa skor som jag visste att Emma vela ha fick hon i present utav oss.
Dom kommer från en nyöppnad butik som finns i Gävle bla, den heter ShoSho
& har massvis med snygga skor under 500 kr, ni kan se deras sortiment HÄR! :)




Efter lunchen somnade W i vagnen och jag gick en runda på stan med turteduvorna.
Så puttinuttiga dom är kärlekskrankarna, puss puss, gull gull, smack smack
Säger hon massera mig lite, jaaa nog fasiken masserar han då !!!
De va tider de, då karln kliade/masserade en på ryggen när man bara behövde fråga lite fint sådär . . . .
De händer inte längre !!! :P
Lr jo okej, nu ska jag inte vara sån. De händer ungefär var 100:e gång jag frågar & då med en suck :P haha.
Jag gjorde klart för henne att hon ska ta vara på tiden han gör så !!
Jag gav henne 1 år, varpå hon svarade att hon var vääääl medveten om detta,
i samma sekund bad hon Henrik klia lite till ;P hehe.
Haha, närå, nu ska jag inte dra alla karlar över en kant . . . bara 99,9 % utav dom ;P hihi.

Är iaf tooooookglad för deras skull, dom är så fina tillsammans & min Emma är käääääär, lyckligt käääääär !!
DE mina vänner är de bannemig ingen som förtjänar så mkt som hon gör! :)

Efter W vaknat och vi druckit lite kaffe begav vi oss till pappa för att hälsa på han och Alicia lite,
när vi ändå var i stan :)

Vid halv fyra begav vi oss hemåt & tog oss en promenix med hundarna.
Efter de åt vi lite tacosrester & sen har vi bara tagit det lugnt!

W somnade utan välling idag igen, han nämnde inte ens vällingen, inte ett pip, guud så skönt !!
Han fick därimot en smörgås & yoghurt vid halv sju istället då vi åt ganska tidig middag idag! :)
Dehär verkar ju lovande, än så länge! :D

Smygtog lite bilder på W idag.
5 min efter att jag nämnt att vi skulle gå ut med hundarna imorse hittade jag honom såhär,
i pyjamas, skor & mössa på sniskan :P
Han var väl påväg att klä på sig ytterkläderna men råkade visst fastna i en bok som var väääldigt intressant ;P




Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så söt han är! Jag är jäkligt impad av dina rutiner du skrev om tidigare när W ska lägga sig. Jag tycker det är så bra, och han verkar sova gott, hela natten. Det är ju verkligen ett betyg på att ni gör det så bra. Du verkar vara en supermamma. Jag ringer den dagen det blir min tur. :)

2011-03-12 @ 21:41:32
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0