Lager 157 - Massa vårnytt till W



Detta har jag klickat hem till W från Lager 157, så himla billigt är de där, in åh kolla med er!! :D
Jag ÄLSKAR mössorna, hoppas att dom sitter som jag tror att dom kommer göra :D

Ramlade även över dessa saker på tradera av en slump som jag har vunnit för 184 & 85 kr ink frakt.
Har letat en såndär beige jacka (då jag vela ha en som påminner om den han hade i höstas),
tycker att den är toksnygg med fickorna, längden & trycket på armen!! :D 
Har även letat en turkos "prasseljacka".
Överdragsbyxor behöver han också ivår då han nästan växt ur sina så de var en bonus, västen likaså,
fast de har han redan två st utav i rätt storlek så får se om vi behåller den lr ej :) 
Hoppas att de är fina grejer nudå bara, har inte fått hem dom ännu :)




Nu är iaf W redo för våren!! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

jättefina o billiga kläder :) jag har haft alla randiga tröjor + vita o svarta mössan i varukorgen flera gånger men sen ångrat mig o tänkt jag ska vänta till efter USA.. sen har jag tänkt om att tröjorna ska med till USA o lagt de i korgen igen men sen ångrat mig igen :) så vi får väl se om jag hittar nått där annars blir de nog en beställning efter vi kommit hem! :)

2011-03-11 @ 22:46:57
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0