Första godisen ?

Hallihallå ! :)

Denna måndag började före sex då W kände för att vakna då, jag var tröööött !! :P
Jag bar in honom som vanligt & vi låg åh kollade på Händige Manny (läs William kollade, mamma halvsov :P ).

Jag vaknade väl heelt till liv när jag hörde hans små fötter springa fram och tillbaka i hallen
& när han sen kom in åh knäppte av tv:n vilket betyder att nu är det dags att kliva upp.
När jag kom in i köket såg jag att vi hade glömt plocka undan godispåsen som låg på köksbordet från dagen innan.
Jag blev liiiiite misstänksam när jag såg att köksstolen stog utdragen
& ännumer misstänksam när jag såg att W var brunsvart runt munnen
:P haha.
Jaaaaaahapp, de var (förmodligen) hans första godis, nu dröjer de till nästa om jag får bestämma :P

Därimot fick han lite fredagsmyschips i fredags, lr PIIIISS som han säger ;P
Han fick en liten skål med ca 10 chips som han satt åh knaprade på, helt nöjd & helt inne i A A Amigo, haha.
Jag och M satt på varsin sida om honom åh kollade på honom när han knaprade, så himla söt,
jag har sagt de förr och säger de Iiiiigen, tiden går såfort, ungen äter chips för tusan :P

Nog om de :P
Jag började jobba 11.oo, vi hade tooooklugnt då vi hade 2 grupper på hela dagen och dom hade tid till 17.oo.
Men strax före ett fick vi veta att ena gruppen hade bokat fel dag och vela komma på onsdag istället
så 1 grupp hade jag på eftermiddagen som jag trodde skulle stanna till tidigast 17.oo.
Men vid 15.oo gick dom, allihopa, herregud, jag gick åh städade i godan ro och stämplade ut runt 16.oo,
snacka om lugn dag på jobbet :D

Jag åkte till Ica för att handla lite och hämta ut paketet med den turkosa jackan, överdragsbyxorna
& västen
som jag vunnit på tradera häromveckan.
Allt var superfint, som nytt !!
& Även den beiga jackan som jag fick hem förra veckan, soom ny, så jag är toknöjd !! :D

Jag rensade lite i hans garderober idag & sorterade ut vårkläderna, massa fint har han nu :)



Skorna köpte jag på H&M rea för flera månader sen men han ju inte kunnat använda dom än, perfekt i vår iaf :D
Mössorna är från Lager157, jag rekommenderar dom, toksnygga & dom finns även i turkos & rosa :D

Måste även visa vad W fick utav mamma/mormor & Micke ifrån Thailand.
Hur söööööt är inte jackan (suddig bild dock) ???!!!! hehe :D




Kommentarer
Postat av: Mia

Nåt som vi kan köpa till junior kanske?

2011-03-21 @ 21:10:36
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0