Valbotripp & drömhem

Goooooo´kväll !! :)

Idag efter jobbet, vid 15.oo åkte jag & hämtade W på dagis & M hemma för att sen bege oss till Ikea/köpis :)
Strosade först på Ikea, mest för att köpa en mörkläggningsgardin till W´s rum.
Fortsatte sen in i köpis, William verkligen hatar köpis, han blir heeeelvild och galen
såfort man kommer innanför portarna där :P haha.
De blir lixom ingen "mysig familjestund", som man kanske skulle vilja, nejnej, snarare tvärt ooom !!
Ungen retar gallfeber på både mig och M så tillslut är vi sura på varandra :P hahaha.
Jaja, de är smällar man får ta ;P
Kom iaf hem med 2 par chinos, 1 par mysboxor & en skjorta till W
& en vårjacka & strumpor till mig
, samt småkraffs från Ikea :)
Ibland är det bra att vara liten, köpte nämligen vårjackan på H&M´s barnavdelning för 199:-, hehe :P


Nu sitter jag och kikar på massa bloggar,
jag viiiiiiiill göra så mkt här hemma men jag har inte orken just nu
& de gör mig gaalen !!!
Marcus hittade på en blogg som han visade mig där dom har gjort om ett eenormt hus
som från början varit 4 lägenheter till att Ett hus.
Dom har gjort om hela fasaden och heela insidan, rivit väggar, byggt upp nya, bytt & byggt om fönsterna,
bytt plats på kök, badrum och gjort allt för att göra de till deras drömhem, in i minsta detalj !!!
Jag har bara skummat igenom bloggen och dom verkar ju ha huuur mkt pengar som helst
& killen verkar HUUUR duktig som helst, han har typ byggt ALLT själv..

Deras hus utvändigt är SÅÅ fint, insidan är också jättefin, aaallt är dock inte heeelt och hållet min stil
(men de finns mkt jag gillar också)
men jag blir bara så avundsjuk, vart får dom orken/tiden och pengarna ifrån ??
JAG VILL OCKSÅ!!! :P

Här är några bilder !!
Vill ni se mer, gå in HÄR (med risk för att hamna i depression :P ) på bloggen,
ni kommer förstå PRECIS vad jag menar:

Alltså, jag dör en smula när jag ser dehär huset !!!!!!!!!









Här är bara några före & efterbilder, de finns maaaassvis !!


Kommentarer
Postat av: Fia

Meeeen shiiiit säger jag bara..det är ju inte samma hus.. Gud så fint de gjort :)

2011-03-01 @ 21:34:42
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte länka till den bloggen? jag är också intresserad :P

2011-03-01 @ 21:35:33
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Men åh den där bloggen läste jag precis i början när de köpte huse/flyttade in :P Gud vad fint det blivit!

2011-03-01 @ 22:06:47
URL: http://desslikes.com
Postat av: Anna Ljung

Men shiiit!! Är dom gjorda av pengar,tid och energi eller!! Tänk om man kunde ha den där energin och fantasin!!

2011-03-01 @ 22:09:28
Postat av: Linda

men shiiiit.. Vilket fint hus, precis i min smak också! :) Tid och PENGAR går det nog åt hemma hos dem! :)

2011-03-02 @ 07:48:07
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Anonym

Hej sofie, jag hr en liten fråga som jag har funderat länge över!

Hoppas att du kan svara ärligt på den här frågan..



Är de du som är en snoppfia?

2011-03-02 @ 19:54:39
Postat av: Sara

ja inte va de mkt fel på de där huset iaf :P riktigt fint! hoppas W piggar på sig o slipper vara magsjuk o att ni slipper bli smittade!

2011-03-02 @ 23:16:41
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0