Yesterday







(jag bjuder på "troschocken" :P haha )

På mig hade jag: Linne - sytt själv, Kjol - H&M, Skor - Nelly.com, Ring & Armband - Tradera,
Väska - Second Hand, Örhängen - gjort själv.


Jaha, gårdagen . . . .
Den blev inte riktigt som det var tänkt från början då två utav mina vänner inte kunde vara med
pga olika anledningar, men den blev jättebra ändå!
Det blev inget badhus så Marcus & W skjutsade mig till bowlingen vid 18.oo
där jag mötte upp Malin & Marie, malins två systrar & 3 kompisar till dom :)
Vi bowlade järnet på discobowlingen & jag vann åtminstånde över Malin ;P
Efter bowlingen åt vi tacobuffé där och sen gled vi hem till Malin för att förfesta lite
innan det var dags att gå och skaka roompa :)
Jag var lite seg när vi kom ut & tyckte inte att det var speciellt bra musik dock
så jag gick ut och åkte hem vid o1.2o :P
MEN jag hade en riktig kul kväll ändå så de tackar vi för bryyyyydar !! :D

Idag vaknade jag utav W strax efter åtta, ganska så pigg faktiskt ;P
De är ju toppenväder ute så efter W´s tupplur så ska vi ge oss ut för att grilla korv åh få lite frisk luft,
ska bli sköööönt :D

Hoppas att ni har en härligt söndag!! :)






Kommentarer
Postat av: Fia

Fiiiiina ni var töser :) Låter som ni haft skoj!! Puss

2011-03-06 @ 11:52:08
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Jag

Men vad S N Y G G ni var !! :)

blev ju skit bra det där med linnet Sofie!

Jag hojtar till när jag vill att du raffsar ihop en blåsa åt mig också ;)

Puuuuuss

2011-03-06 @ 17:11:10
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: Jag

Haha ja men det är under kontroll ! Har inte så mycket mer att skita ut nu så :P

2011-03-06 @ 18:29:17
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0