Bakgrund - Entry Headers - Rubrik

Postat av: Lovisa
Hej! :) Gud vilken fin blogg du har, den är jättebra tycker jag! <3
Undrar hur du gör så att det är en bakgrund bakom rubriken? Det är verkligen jättefint!
Skulle vara väldigt tacksam för svar! :)
2011-05-26 @ 18:49:14


Svar: Tack så hemskt mkt, kul att du tycker det :D

Ska försöka förklara :P

*Du letar på en bild du vill ha därbakom
*Spar den på din dator
*Gå in på Skapa Bild & ladda upp bilden
*Tryck på bilden & sen kopierar du webadressen & klistrar in den där du ser att min är inklistrad:



Jag tror även att du ska ladda upp bilden i tex 700 bredd om din "blogg är så bred".
Gud så svårt att förklara :P
Rätta mig om jag har fel någon, lr om det finns något annat sätt att göra de på :P hehe.

Du kanske blev liiiiite klokare ? :P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tror jag förstår, gud va snällt! Tack så jättemycket! <3

2011-05-27 @ 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0