Betessläpp

Skuttandes påväg ut mot ängen

Glädjerus, svårt att knäppa, det var suupermkt folk :P

Ruffstuffs & sötnos :P


Lyckades få ett fint kort på Sötisen när han spanar på kossorna :D

(W´s kläder:
Mössa - Lager 157
Hoodie - H&M
Mysbyxor - Ica Maxi
Jacka - Tradera, men den är från H&M
Skor - H&M )


Hallihallå !!
Idag vaknade W mer än en halvtimme tidigare än vad han brukar vakna, nämligen strax före o6.oo !!
Jag låg och låtsades att jag inte hörde honom bra länge ihopp om att han skulle somna om
men de gjorde han iinte :P haha
Så hämtade tillslut in honom till mig & efter 30 minuters tittande på bollibooo slet han nästan av mig armen
& gnällde dedär värsta sortens gnäll medans jag låg halvdöd och sa: ja snaaart William, snaaart :P haha.
Ska det inte vara tvärt om ? De kommer väl om några år kanske :P

Efter fruktosten tog vi en promenad med G, gick förbi lekparken en sväng innan vi fick hem
för att sedan åka iväg på betessläpp, har aldrig varit på de innan.
Är ju så tråkigt att bara sitta hemma & M sov ju så det passade perfekt ! :)
Första korna muade högt och var jättenära oss och då blev W rädd :P
Men sen så stod han och tittade, pekade och sa mooo, moo, ( mu ? ko ? :P ).

Hemma igen värmde vi på lite rester, åt lite & sen la jag W
& nu sitter jag här :P

Marcus har vaknat till liv & nu håller han på att måla trappen :D
Va ska jag hitta på för vettigt då tro? :P


Hoppas att ni har en härlig lördag !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0