Fuerteventura - Bildbomb

Vi hade tur påvägen Till Fuerteventura !
William somnade efter 5 min på planet och sov i ca 1,5 timme.
Vi fick även en plats extra som han kunde sitta/ligga på vilket var guuuuld då det var jävulskt trångt!

Lika på bussen som skulle ta oss från flygplatsen till hotellet,
somnade han efter ca 5 min och sov näästan hela bussresan på ca 1 timme, TACK!

Efter att ha checkat in och gjort oss hemmastadda runt 16.3o gick vi på en promenad.
(Williams kläder kommer ifrån:
Keps - Lindex, T-shirt - Lager157, Skor - H&M
)


Första dagen påväg till poolen, som W förövrigt VÄÄÄGRADE att bada i,
ungen skrek så man kunde tro att vi försökte ha ihjäl han !! Han badade inte på HELA VECKAN !!!!!
(W´s söta hatt har jag köpt på H&M, "Baddräkten" Ny från Tradera & Badskorna
som fick bli i en heeelt annan färg än vad jag hade velat pga sistaminuten köp kommer från Crispin :P hehe)

Dehär kallade W att bada !
Sitta och leka med hinken, spaden, vattenkannan och 111 plastmuggar vid Sidan Om Polen !! :P
& helst skulle vi sitta med honom 99 ggr utav 100 . . . .


Såhär arg är det & var det Inte ovanligt att se W .
Hans jävulska humör fortsatte hela veckan.
Spottas lr rättaresagt fräsa spott, slåss & kasta grejer verkar ha blivit hans grej lixom :P haha
+ att han inte kan vara still i 10 sekunder,
jag satt med halva skinkan på stolen och halva utanför varje frukost, lunch och middag 
redo att hämta något ätbart så att han EV kunde vara lugn i någon sekund.
Det blev alltså en heeel del ätande för William :P hahahaha.

MEN, han kan ju faktiskt vara sådär oförskämt söt & snäll också . . Ibland ;P


På promenix, W ser en stoor fågel som han inte kan slita ögonen ifrån :P haha


W hittade en tjejkompis :)

Ligga lika som mamma :P

Vi tog en promenad till stranden då det inte hunnit bli poolväder ännu, mysigt . . hade vi tänkt.
W skrek som en galning från de att sanden nuddade hans fötter & 15 min fram tills vi gav upp och gick därifrån.
Jääääääkla uuuuuuuuuuunge !!!!!! :P
Men vägen dit och hem tyckte han iaf var rolig
då det var fullt utav kaniner, små tooksöta jordekorrar & massa fåglar precis innan man klev ner i sanden :)



Varje dag när W tog sin tupplur efter lunch passade jag och M på att sola oss på balkongen :)




Jaa, det var en del utav bilderna, har tagit några outfitbilder också
men dom lägger jag upp i några andra inlägg vettja :)

Vi hade en bra vecka, vädret var OK, det var ju "shortsvarmt" mest hela tiden
men de kunde ha varit lite mindre moln om jag hade fått bestämma :P
Hotellet & maten där var superbra & jag ångrar inte en sekund att vi tog All Inclusive,
det var de värt och de var såå skönt !!
William var dock helvild som jag nämnde häröver,
så 1 veckas semester utan honom nu skulle inte skada :P hahaha, näädå !!
Han var absolut värst på planet hem !!
Han sov i bussen påväg till planet, sov i ca 45 min och vaknade före tolv & efter de var han sjööövild !!
På planet hem var det fullt vilket innebar att vi inte fick ett extra säte för de första.
Så W klättrade fram och tillbaka mellan mitt och M´s knä, 10000 ggr,
han försökte smita under flygplansstolarna,
han slogs, spottade, kastade grejer, skrek, hällde en flaska vatten över Marcus M.M !!!
Jag kände mig som vääääärldens drygaste mamma då jag sa:
Men William !! Men William !! Meeeeeen William !!
Nu slutar du ! Nu slutar du ! NU slutar duuu ! typ 1000 ggr, de kändes som att det var de enda jag sa
jag vela typ strypa både mig själv och ungen :P hahaha
Vi satte oss i bilen hem vid 22.3o & William skrek & grinade i 30-40 min tills han tillslut somnade utav utmattning !!
Han har nog aldrig varit vaken så länge mellan sovningarna för de första och inte heller så sent på kvällen
så de + hans galna humör hade nog gjort honom aaaningen övertrött :P

Jaa, det var lite kort om våran resa,
Få se om de dyker upp nåmer framöver :P


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad skönt och höra det finns fler sjövilda barn =D

Ni verkar ha haft det riktigt härligt för övrigt iaf =P

2011-05-02 @ 07:44:01
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Sara

va mysigt ni haft det! lite synd han inte ville bada.. max vägrade typ kliva upp han ur poolen istället så de va lika drygt de med nästan :D jasg har oxå de där hårbandet från hm o jag har hittils bara använt de som halsband :D snygg tröja du sytt oxå, jag blir lie sugen jag med!

2011-05-02 @ 09:47:29
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sarah

äntligen en bloggare som vågar erkänna att de nte alltid är som en dans på rosor med småbarn ;) tummen upp

2011-05-02 @ 12:50:02
Postat av: Fia

Ser ut som om ni haft det toppen vännen :) Puss

2011-05-02 @ 17:40:56
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Farfar

Mysigt värre : )

2011-05-02 @ 19:38:37
URL: http://www.taiganatura.com
Postat av: Farmor

Ja herregud vilken söt hatt W har...precis på pricken vad han passar i...

2011-05-03 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0