Klänning nr 2



Dehär är den andra klänningen som jag fick hem från H&M, även den 149:- :D
Det blev invigning utav den igår då jag och M gick på bio - Pirates of the Caribbean 4, 3D  :D
Jag har aldrig varit på en 3D bio förut, det var riktigt häftigt och filmen var (som dom andra 3) riktigt bra :)
Vi har haft inneboende bestående utav Marcus bror i någon dag så då passade vi på,
man får inte vara dum inte :P
William sov ju som en stock, så han behövde inte göra speciellt mkt, bara sitta här :P

Idag jobbade jag till 18.3o & efter det gasade jag till Valbo för att köpa jeans.
Det fanns ju huuuuuuuuuuuuur mkt som helst, hade jag varit "rik" hade jag kommit hem med säkert 20 kassar
men jag fick nöja mig med 2 basiclinnen, en tubklänning och ett par svarta jeans :P
(tips - dom har 50 % på MASSA fint på BikBok)


Happ, imorgon är det fredag, efterlängtat !!!!
Sara & Jocke kommer hit på kvällen, vi ska grilla och dricka lite vin, myyys !! :D


Hej sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: Syster

SNYYYYGG klänning!

2011-05-20 @ 14:09:46
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0