Kväll 2, Fuerteventura - Outfit




Klänning, "flätat" metallhalsband (som egentligen är ett hårband) & Sandaler - H&M,
Skärp - Second Hand, Orangeliknande nagellack - Isadora


De skönaste utav allt med solsemester är ju att man "inte behöver" göra sig iordning alls om man inte vill :P
Och jag som har stängt in min hy fuuuuullständigt i foundation & solpuder hela långa vintern
hade lovat mig själv att jag skulle ge faaan i foundation under hela semestern & de gjorde jag faktiskt! :D
Använde inget annat än ögonbrynspenna och mascara några kvällar
då jag faktiskt kände för att "vara lite fin" på middagarna men Inte för att jag var tvungen :P
Så nu ska jag iaf bannemig försöka att fortsätta vara utan foundation,
Det Behöver Min Hy, får se hur länge jag klarar !!! :P haha

Notis till mig - FÄRGA HÅRET !!!!!! :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Foundation är inte alltid dåligt. Köper du en foundation som är lite bättre så fungerar den som ett skydd mot tex föroreningar, avgaser och strålning. Jag använder ofta foundation i storstäder som skydd för huden. Lägg en primer under så känns den smidigare och lättare samt att huden håller sig fräch.

2011-05-02 @ 09:49:48
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0