Nya Favoriter




Här är två utav några favoriter som har fått flytta hem hit på sistonde :P

Mockashortsen köpte jag för flera veckor på Kappahl´s barnavdelning för 199:-,
önskar att jag hade köpt en storlek mindre bara men de ska nog funka endå, dom är ju toksnygga !! :P

Skorna köpte jag i torsdags då jag var in till gävle med Emmapemma :)
Dom hade tjejkväll där mellan 18.oo-22.oo och hade mellan 20-50 % rabatt i typ alla affärer
så dessa köpte jag på Din Sko, med rabatten blev dom mina för 239:- (annars 299:-)
Jag har letat och letat efter ett par nya "vardagskilklack/wedgeskor" länge nu
så när jag hittade dessa blev jag toooklycklig :D


Kommentarer
Postat av: Sara

jaha, ja men den här gången va de inte samma fel som jag haft förut när jag ska kommentera, då har inte vissa inlägg funkat. idag ville inget funka :P men nu funkar de ju :)



jaha, men va bra, då ska jag kika där.. har kollat på formar för kanske 60kr men då får man ju allt för 25 :D ja jag vill oxå gärna göra egen tårta, fina helt :P helst vill jag ha sån där hög med sockerpasta men de blir en annan gång tror jag ;D

2011-05-29 @ 19:53:40
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0